2015. január 30., péntek

15.rész-Egyezkedés

Sziasztok itt a kövi rész
Bocsi a késésért :D
De sikerült megírnom a következő részt.
Jó olvasást!
Puszi nektek :D

A tévében a kedvenc filmem ment ő ragaszkodott hozzá hogy megnézzük.Letelepedtünk a kanapéra és megint egymásba bújva bámultuk a tévét.Sokszor a tekintetük találkozott nem a tévét hanem inkább egymást néztük.Ez az utolsó nap amikor vele lehetek itt két nap múlva kezdődnek neki az edzések és Spanyolországba utazik.A tévét bámultam és spekulálásba kezdtem éppen a két főhős majdnem megcsókolta egymást...de aztán visszatérnem a merengésbe.Neki az edzések szeptemberbe kezdődnek..nekem meg októberbe.Szóval nem veszett az úgy hiszen szeptember végéig még találkozhatok vele és elmehetek a mérkőzéseire. Úgy érzem kissé a megszállottja lettem neki ahogy ő is nekem.Valamiért mintha nem tudnák nélküle élni..ha külön vagyunk furcsa érzéseim vannak..mintha a szívem egyik fele ideiglenesen nem létezne.Azt hiszem hogy ez a szerelem...a szerelem melyet soha nem akartam érezni és most még is..olyan mintha meg lennék őrülve és csak ő létezne számomra.Mindig az illatát akarom érezni és azt hogy a kezével magához szorít az édes csókjait és nem is beszélve a hangjáról.Imádom amikor becéz pedig más esetben ezt utálnám.Az első komoly kapcsolatom és nem akarom hogy vége legyen.
-Szeretném ha eljönnél az első szezon meccsre..-szólalt meg amikor vége lett a filmnek...a gondolkozás menetem megszakította.
-Minden szándékom az volt...-feleltem a kijelentésére enyhén mosolyogva
-Ha gólt rúgok akkor  le ne ess nekem az ülésről-nevette el magát
-Vicces vagy...-bokszoltam a hasába enyhén..Az Xbox meccsre akart emlékeztetni amikor Barca Vs Barca meccset játszottunk egymás ellen.Én amikor gólt rúgtam az őt megszemélyesítő játékossal akkor annyira őrültem hogy kikap tőlem 2-1-re hogy leestem az ágyról.Be kell vallani jól játszik a konzollal is..(azt viszont meg kell említenem hogy előtte kikaptam tőle legalább hatszor és ezért volt ekkora az öröm)
-És utána természetesen maradhatnál velem....-folytatta a kérlelést-Ha jól tudom nektek...Októberbe lesz az első meccsetek és hát tudod...kellenél lelki támasznak...-mosolygott..-Na meg persze szeretőnek is-csókolt meg hirtelen hosszan és szenvedélyesen szokásához híven.Majd kérdőn nézett rám.
-Persze...amúgy is ez lett volna a szándékom..ha megkérdezed ha nem..-magyaráztam nyugodtan..
-A tudtom nélkül lennél az árnyékom?-mosolygott
-Valami olyasmi..-kacsintottam továbbra is hozzá bújva
-Szerintem aludni kéne...-ült föl hirtelen..
-Mehetünk...-álltam fel
-A-a-mutatta a kezével..-Ülj vissza-húzta le a kezem erre én leültem engedelmeskedve..
-Csimpaszkodj...a hátamra mint egy kis majom..és felviszlek..-nevetett..Nevetve de engedelmeskedtem és felvitt a lépcsőn a szobába úgy hogy én a hátán csimpaszkodtam....
Másnap reggel korán indult..felkeltem és kiindultunk a reptérre.Nekem haza kellett mennem Brazíliába Edan második születésnapjára.Szóval külön géppel utaztunk.A reptéren egy túlságosan hosszadalmas csókkal búcsúztunk ami szemet szúrt a körülöttünk lévő embereknek és a paparazzicnak és a vakuk csak úgy kattogtak.
-Szeretlek...-súgtam a fülébe másodszor mióta együtt vagyunk. Ezt is számolom tényleg megőrültem.
-Nem jobban mint én..-súgta vissza majd belecsókolt a nyakamba a fülem alatti résznél majd még egyszer hosszadalmasan megcsókolt.Kezeink elváltak ő a hármas terminálhoz én pedig az elsőhöz álltam be.A VIP részlegen foglaltam magamnak helyet.Helyet foglaltam az ülésembe és a fülhallgatót dugtam a fülembe és zenét kezdtem hallgatni a legnyugodtabb tempóban.Az Instagramon nézegettem Neymar posztjait...főleg amiken velem van például amikor lefotózott elöszőr az ágyban majd amikor a tengerparton Raffaella ragaszkodott ahhoz hogy megörökítsen minket ahogy a naplementében álltunk.A legfrissebb kép pedig az amit körülbelül 3 perce posztol ahogy csókolózunk.Nem tudom eldönteni hogy ő is úgy ragaszkodik hozzám mint én hozzá és hogy mennyire..nagy valószínűséggel ő is annyira szeret mint én őt.Mivel ma szerda van és a meccse vasárnap lesz, pénteken nagy valószínűséggel Spanyolországba kell utaznom végül is boldoggá tesz ez a dolog.Sokszor túlságosan is.16 óra utazás vár rám így a gondolataimat le kell kötnöm valamivel.Az unokahúgom születésnapja elhalaszthatatlan számomra. Raffaella pedig szeptembertől egyetemre fog járni. Neymar apja tovább folytassa a menedzseredést..anyja pedig ahogy beszélgettem vele kivettem a szavaiból  hogy őt legjobban a jótékonyság érdekli.
Este nyolc órakor landolt a gépem Brazíliába.A nagynéném várt az előcsarnok szerűségben Papitóval.
-Megérkezett a hős szerelemesünk..-ölelt meg Papitó
-Köszönöm a jelzőket..-kacsintottam és megöleltem a nagynéném.
-Edannak meglepetés lesz hogy hazaérsz..-komolykodott miközben beültünk az autóba..-És a mesélésről se feledkezz meg..-mosolygott meglökve. Papitó pedig "Uuuuu"-ni kezdett rámaian..
-Nem fogok...-komolykodtam.Jó itthon lenni..a háztömbön még mindig rajta van az önarcképem és a szép hasam amire még mindig imádok.
Beérve a házba megcsapott az ismerős levegő és az illat kavalkád.
-Megjött...-ugort a nyakamba Edan és puszilta meg az arcom
-Ennyire hiányoztam..-mosolyogtam
-Nanáá...-csapott háton Papitó röhögve
-Anya azt mondta hogy addig nem sütünk palacsintát amíg te nem érsz ide..-mosolygott
-Aha értem..-komolykodtam nevetve a hasára hajt mivel nagy valószínűséggel kajás..Leültem a kanapéra a kis csaj pedig az anyját kezdte nyaggatni.
-Segítsek?-mosolyogtam felállva
A vége pedig mocskolás lett minden tiszta liszt és tészta volt a konyhába.
-Akkor figyeljétek a profit..-magyaráztam a nagynénémnek aki videózott.Nagy valószínűséggel jobban ért az internethez mint én...Feldobtam a levegőbe és az vissza esett a serpenyőbe.
-Maya tud palacsintát sütni..-tapsolt Papitó röhögve..Majd átadtam a helyem a nagynénémnek.Leültünk a kanapéra és beszélgetni kezdtünk mindenről.Az átigazolásokról a családban történtekről.
-Gondolom pénteken már utazol vissza..-mosolygott Erika miután letette Edant aludni
-Igen...-bólintottam és hirtelen eszembe jutott a személy és rögtön a hiány érzet is..Elbambultam és Erika meglökött.
-Hallod amit..mondok?-fakadt ki
-Tessék?-tértem vissza a jelenbe
-Nekünk is bemutathattad volna...hivatalosan..-komolykodott mosolyogva
-Jobban ismerem azt a gyereket mint a tenyerem..-nevetett Papitó
-Azt elhiszem..-felelte Erika
-A családja akart megismerni..és hát ez így jött össze..-vontam vállat
-Jaaa...-vitte le a hangját Erika
-Nekem mindegy...van egy jó hírünk..-terült el mellettem Papitó a kanapén-Apád szakított a ribanccal..-nevetett
-Miféle jelző ez?-fakadt ki Erika de ő is nevetett továbbra is
-Jut eszembe...a lányok este tízre várnak a stadionba-nézett az órára Papitó amely háromnegyed tizet mutatott
-Elviheted az audit-adta oda a kocsi kulcsot Erika..A fáradságom hirtelen eltűnt sietve indultam a kocsihoz beszálltam és elhajtottam.Bemenve az öltőzöbe a stadionba kikészítve várt a mezem és a felszerelésem.Magamra húztam és a telefonommal kifelé indultam.
-Ez az utolsó meccsünk együtt-ölelt meg Jessu és Stell...A stadion teli volt nézőkkel.Ez a meccs a búcsú, egy korszak lezárása.Két csapat volt a keretből.A csapat nevek pedig Santos Coubtinho és Santos Jessu a két csapatnév nagyban tükrözi hogy ki a kapitány.A nézők tomboltak.A végén pedig 45-38-ra nyertünk.-
Majd felemeltek a magasba.Közös képet készítettek velem.Egyet énis feltöltöttem az oldalamra.
"Meglepetés játék és egy korszak vége"-aláírással nehogy félre értsék egyesek..Éjfél van és még egyáltalán nem vagyok fáradt.Bementünk az öltözőbe.
-Ilyenkor mit szoktunk csinálni?-húzott fel Silva és táncolni kezdtünk természetesen ezt is videózták pluszba még ráénekeltünk..
-Tudom hogy hamis vagyok..-énekeltem egy oktávval feljebb.....Körülbelül hajnali négyre értem a nagynéném házába és a vendég szobában elfeküdtem az ágyon és délben arra keltem fel hogy Edan rá ugrik a hátamra.
Felkeltem és levánszorogtam a nappaliba majd leültem a tévéhez és a tévé képernyőt kezdtem bámulni.
"Maya Countinho tegnap visszatért Brazíliába...a csapattársai végleg elbúcsúztatták a sportágtól egy fergeteges meccs keretében melyet Maya csapata nyert meg...."-magyarázta a nő és a meccs képeit bejátszotta...-A foci több mértékben fontosabb lett számára...így a győztes Brazil akit a Világbajnokságon felemeltek Messi és Neymar szintjére..a focival folytatja..-magyarázta a nő továbbra is
-Nem lehetne kikapcsolni?-kortyoltam bele a kávémba
-Mi az nem szereted az önéletrajzokat nézegetni?-nevetett Papitó kikapcsolva a tévét..Erika elment a tortáért mi pedig ketten vigyázunk Mayára..nálunk a vigyázás az hogy Papitó az ügyelő én pedig a melékes.Edan rászedte hogy menjenek bele ketten a medencében.Én csak kívül állóként néztem őket az egyik labdával szórakozva.A kertben mászkáltam a pázsiton mezítláb és dekázgattam.A torta felbontására és az ajándékok felbontására este került szó. Edan el is fáradt és túlságosan korán le kellett feküdnie...

Felültem a repülőre és a Barca első szezoni meccsére utaztam.Az út hosszú lesz és a meccs előtt három órával fogok oda érni.A fejemen a füles volt.A sztyuárdesz keltett fel hogy egy és fél óra késéssel érkeztünk meg.Felkeltem és leszállva a gépről a szállodába mentem.Egy hosszú farmer gatyát egy Converse tornacipőt és egy Neymae Jr. feliratú mezt húztam magamra.Majd a stadionhoz mentem gyalog.Elfoglaltam a helyem a VIP szektorban Shak mellett aki öleléssel köszöntött mosolyogva.
-Ez tényleg igaz?-kérdezte hitetlenkedve-Hogy együtt vagytok..-helyesbített-A hírekben láttam meg a pletyka lapokban is...Gerard is mondta de a te szádból szeretném hallani-kezdett bele a fecsegésbe amit imádok benne
-Igen-bólintottam...
-A mezedre is az ő neve van írva dúl a l amur-énekelte nevetve
-Ragaszkodott hozzá hogy ebbe szurkoljak...és én is.-mosolyogtam
-Ez csak természetes..-mosolygott...Majd a meccs kezdetét vette.A győzelem nem kérdezhető meg az Elche ellen így augusztus végén az eredmény 6-0 lett.Shakiraval lementünk a várakozóba ahol ő várta Piquét én pedig Neymart...De itt van Munir is..ő jött ki előbb biccentett felém a fejével majd egy szőke hajú magas kevés izomzatú csajjal elment.Furcsa dolog hogy a nőkben az izomzatot nézem de inkább azt mint mást.Megjelent Neymar és felém igyekezett a sporttáskájával a hátán elmosolyodott majd a legtöbb csapattársa előtt megcsókolt majd megölelt.
-Gyerekek mi a francért húztátok egymást majdnem egy évig???...-fakadt ki Alves..Mindketten nevetésbe kezdtünk ezen a kijelentésén.Elköszöntünk tőlük és kifelé indultunk.
Kifelé menet a sötétben még mindig rengetek vaku villogott..Istenem hogy ezek a firkászok nem alszanak. Neymar nyugodtan megfogta a kezem és ki sétáltunk az autójához beültünk és a szálloda -felé hajtottunk.Lefürödtünk és elfeküdtünk az ágyon.
-Ma megmondtam neki hogy te az enyém vagy...-nevetett az arcomba
-Eddig is tudta..-feleltem mosolyogva..
-De így jobb..-tűrte ki a hajam az arcomból majd megcsókolt...
-A beszélgetésbe visszatérve...milyen volt a szülinapi party?-kérdezett rá
-Hangos-jelentettem ki egy szóval..-Edan egymaga kikészít de a többi 2-éves..-magyaráztam
-Piqè mondta hogy téged Milan is bír..-mosolygott
-Kifejezettem imádom a kis srác barna boci szemeit..-mosolyogtam
-Barna szem...érdekes..-mosolygott..Fejemre húztam a takarót a kijelentése hallatán aszt hiszem zavarba jöttem túlságosan is..
-Visszatérve Milanra..együtt megyünk a szülinapjára?-húzta le a takarót a fejemről
-Ühm..-feleltem-De az még három hónap múlva lesz..-hitetlenkedtem ránézve
-Ezt honnan tudod?-kérdezte felkapva a fejét
-Onnan hogy én is jelen voltam a kórházban csak én voltam a csendes társ...-kacsintottam erre ő kuncogni kezdett...
-Mindegy...csak lényeg hogy elgyere velem..-kacsintott
-Elmegyek veled nyugi.-nyugtattam meg az arcát megfogva a kezemmel...Utána a gyors mozdulatok és a vad csókolózás  jobban követte egymást és elvesztettem a fejem az érzelmeimre hagyatkoztam semmi másra,,csak szeretni akartam én a világon legjobban.

3 megjegyzés: