2014. december 21., vasárnap

12.rész-Forgalmas napok

Sikeres bejutottunk a csapattal a döntőbe mindenki egészséges és én is túléltem a hajszát.Az ellenfelünk Németország.Nem könnyű ellenfél de az biztos hogy nyernünk kell.Talán bízok abba is hogy megkaphatom a világ legnagyobb születésnapi ajándékát ami a világon lehet.Mivel a két női játékosnak a részvételét kötelezővé tették így be kerültem a kezdőbe. Neymar jobb szélére ismét.Folyamatosan próbálok a záró műsorra az ellenfél női játékosával.Mi főszereplők leszünk a ceremónián.Trón szerűségen visznek be minket a stadion egy-egy széléről és a végén majd két hasonmásunk illusztrál egy táncot a közönségnek.
A brazil mezem rajtam teljes felszerelésben ülök a trónszerűségű nem tudom min.A műsort ezerszer elpróbáltuk és minden kitűnően megy.De nekem túlságosan nagy ez a felhajtás.Mély levegőt vettem és az árnyékból kiértünk az üvöltöző néphez akik túlságosan hangosak voltak.Úgy éreztem magam ezen amin vittek mint egy egyiptomi királynő...De az éjszaka amitől annyira féltem elérkezett.A brazil himnuszt üvöltve énekeltem a társakkal.A nézőközönségnél pedig a VIP szektorba az én arcom tükröződött vissza egy lepedőről amire csak annyi volt írva "Veled vagyunk" vártam hogy vége legyen pluszba pedig azt hogy a társaimnak az arany érem a nyakába legyen.Az én nyakamba nem lehet hiszen csak az alap játékosok kaphatnak.De egy gól is megfelel nekem pontosan megfelelő ajándék ha én rúghatom a győztes gólt....A második félidőben majdnem gólt kaptunk Neymar fent volt védekezni csak én maradtam egyedül fent és Campbell ügyelt rám.Julio Cesar védett és a labda hatalmas ívben felém pattant.Egyből ellepte a testem az adrenalin levéve a labdát a mellemmel sprintbe indultam.Mivel az összes német fent volt a 16-oson belül a társaimmal együtt így csak én maradtam meg a védőm.Izomból futottam és fújtattam.Egyedül kell megoldanom most nem kell és nem is tudok passzolni itt az esély.2 méter előnyöm volt és azt boldogan kihasználva sprinteltem mint egy állat örülten mintha meghaladtam volna a hang sebességét.Talán három védő is volt a nyomomba pár férfi is beért de nem nagyon törődtem velük.A kapus meglepett amikor a kapun kívülre érkezett és beállt elém.Egy Mayas kivitelű csel amit csak egyetlen egy személynek mutattam meg életembe bejött éles helyzetbe is.Úgy tettem mintha átakarnám emelni és felugrott majd elrúgtam mellette és bevezettem a kapuba.A kapus valószínűleg szétszidta magát.A cserepad fölé pillantottam ahol a VIP szektorban ott ült Silva is a Spanyolokkal az Argentinokkal akik közül Messit is észre vettem.De itt a lényeg Silvan van.Összenéztünk én pedig egy képzeletbeli nyíllal lelőttem és úgy tett mintha eltalálta volna majd szétnevette magát emlékszik valószínre arra amikor mutattam neki ezt a kivitelű cselezést.Megérkeztek a csapattársak és ölelgetni kezdtek egyszerre és a magasba emelve dobáltak már előre ünnepeltek......A bíró lefújta a meccset és hivatalosan is mi lettünk  a világbajnokság győztesei.A gól után védekezésbe verődtünk vissza és hiába a próbálkozások mi szépen védekeztünk,én mint a kézilabdában csak lábbal.Felrohantak civil nők és a nyertes brazil játékosokkal kezdtek csókolózni.Minket pedig Cameronnal rögtön levezettek a pályáról.Én leültem szépen a székembe és vártam hogy a csapatot szólítsák fel hogy felvonuljanak.Először a németek kapták meg az ezüst érmet majd a brazilok.A stadionba üvölteni kezdett a zene és a nép hangja.Én lehúztam egyhuzamban 3 üveg vizet.A negyediket is felbontottam és azt kortyolgattam.A csapatok be és le vonultak a pályára a mi férfi játékosaink öröm táncot játszottak a többiek pedig befelé indultak.A legjobb kapus...játékos...védő díjakat osztották.Éppen kortyoltam továbbra is a bőr székemben üldögélve a csapatom örömét nézve a pálya szélén amikor a nagy őrjöngés közepette meghallottam még egy díjazott nevet."A legjobb női játékosunk az idei rendhagyó világbajnokságon pedig nem más mint  Maya Countinho-üvöltötte a mikrofonba egy úri ember..Egyáltalán nem számítottam ilyen fajta díjazásra a számban lévő vizet lenyeltem és felálltam.Ezt én egyáltalán nem érdemeltem meg...szerintem legalábbis...csak szimplán mázlista vagyok állapítottam meg magamba felfelé indulva a nézőközönség között a lépcsőn a hátamat fogdosták a civil emberek a biztonsági emberek pedig szépen két oszlopba állva nem engedték hogy fenntartóztassanak. Majd megkaptam a díjat ami egy arany csuka volt melybe bele volt vésve a nevem és a díjazásért kapott szöveg angolul.Tovább smároltak a csapattársaim és boldogan mosolyogtak.Ekkor megjelentek az én családtagjaim. Papitó örömében felemelt.
-Gyerekek ma beiszunk...-ütött háton..Phil is ezerrel ölelgetett.Majd apám ez az ölelés tényleg őszinte volt tőle kivételesen.Majd láttam ahogy Silva felfelé jön..egy sárga mezben.Amint ideért hozzánk rögtön a hátára ugortam.
-Most kivételesen megengedem...-nevetett.De leszálltam a hátáról tudtam hogy túl nehéz vagyok neki.
-A győztes parti ma este nálam...-kiáltotta apám Papitó majdnem megörült a kijelentéstől.Letusoltam felöltöztem és a leggyorsabb tempóban apámhoz hajtottam akinek a házában már nagyban zajlott a buli.Papitó és Silva a tengerparton ültek a homokba.
-Meg is jött..-szólalt meg Papitó
-És nőnek öltözött...-komolykodott Silva és igazat is mondott kivételesen de csak lazán nőiesen néztem ki
-Köszönjük ezt a szép napot neked...-ölelt meg hátulról Phil
-Sikerült teljesítenem amit szerettem volna-öleltem meg felé fordulva
-Elég az érzelmeskedésből...-dobálta Papitó a söröket
-Erre vágytam...-komolykodott Silva felnyitva a dobozt....Én felálltam és elkezdtem keringőzni a dobozzal...
-Ha nincs a labda akkor van nekem egy jól kiérdemelt doboz alkoholom...-táncoltam tovább a homokba...
-Megkergültél?-szólalt fel Phil egy ismerős hang de én nem hagytam abba
-Szerintem neked azt nem kell meginnod mert már így is hót matta vagy...-kérte Papitó a dobozt
-Nem....ő nem fog engem elhagyni...-huppantam le a homokba közéjük..Neymar Messi....és a többiek is úgy döntöttek hogy apám bulijához csatlakoznak...csak tőlünk messzebb voltak hiszen ők a kerti székben beszélgetve buliztak.Megbontottam a dobozomat és belekortyoltam.
-Jó akkor most mutasd a győzelmi táncot...-komolykodott Silva felhúzva
-Most pihenni akarok-komolykodtam még egy kortyot ívva de azért csatlakoztam a hülyeséghez
-Folyamatosan kihagyod a lényeget...-állt fel és a csípőjét az enyémnek lökte
-Már tudtam mi hiányzott..nekem-nevettem és elkezdtem a tchu tcha tchat.
-Ezt én is tudom..-állt fel Papitó és csinálta a lépéseket majd követte Phil is
-Annyira bírom hogy ennyire hülyék vagytok...-vette fel a telefonjával a táncot Silva szét nevetve magát
-Profi táncosok vagyunk ..-nevettem ezzel eltört a mécses és mindenki szét nevette magát..Majd kezdtük a Waka wakát.
-Mire táncoltok?-kérdezte Marco hirtelen
-Lemaradtak a gól utáni táncok és azt pótolja.-komolykodott Silva
-Vagyis csak hülyét csinálnak belőlem...-folytattam a waka wakát
-Csatlakozom a hülyéhez.-utánozta a lépéseim majd szintén szét nevette magát
-Gyerekek ebben a buliba csak két személy táncol?-csatlakozott Dani Alves lehuppanva Papitó mellé
-Kezdenek egyszerre mozogni.-lökte meg.Phil Alvest aki ezen a kijelentésen nevetett..Alvest kivételesen imádom a hülye beszólásai miatt.De Neymar jelenléte idegesít....Folyton érzem magamon a tekintetét lehet hogy hallucinálok de ez így van.Tovább folytattuk a hülyéskedést majd lehuppantam Papitó mellé a homokba.
-Nem kéne bemenni?-kérdezte Phil rám nézve.
-Miért ne....-egyeztem bele felállva..A ház nappalijában sötét volt és nem is nagyon törődtem azzal hogy van-e ott valaki.
-Hogy van ez?? Nem kapsz érmet amiért nyelsz és boldogan táncolgatsz?-kérdezte lehúzva a piát
-Erre egyszerű és könnyű a válasz...-kezdtem bele a válasz adásba-Nem nagyon érdekelnek az érmek...sem ad díjak...a lényeg hogy azt csinálom amit kell...és marhára nem érdekel hogy kapok-e érmet vagy sem maga a tudat hogy a gólt én rúgtam elég lesz-kacsintottam
-Hogy értette a fiú barátod...azt hogy még akkor is kockáztattál?-faggatott tovább
-Azt a cselt amivel beetettem a kapust még nem 100%-an dolgoztam ki de azt használtam így 50-50% volt az esély hogy kaput ér-e a labda vagy sem..-komolykodtam véve a mogyoróból.
-Ez is afféle speciális csel amit te fejlesztesz ki az örült gondolataiddal..-jelentette ki és lehúzott még egy pohárral
-Amúgy az a srác milyen modellel akar téged összehozni?-kérdezte a szemöldökét rebegtetve
-Csak hülyéskedtem vele...amúgy is elég majom vagyok én nem kell még egy plazma tévés arcú mellém-komolykodtam felállva
-Te tényleg megörültél...-komolykodott és a telefonját nyomkodta..Ekkor meghallottam hogy a sötétített nappaliban valaki megmozdul a kanapén..szerencsére bőrből van és van egy jellegzetes hangja amikor valaki fiszkalódik rajta főleg ha több ember.Akkor nem értem miért jó hogy kihallgatnak minket.
-Ne beszéljünk most semmilyen fociról meg sportról meg senki másról sem mert...most kivételesen nem érdekelnek...-komolykodtam
-Rendben...akkor hogyan állsz a szüléssel?-kérdezte erre
-Uram atyám...-tettem a kezem a fejemhez
-Fordulj nőgyógyászhoz helyettem is...-nevettem-Hányszor voltál már ultrahangon a feleségeddel?-kérdeztem ránézve
-Kétszer.-mutatta a kezével
-Az jó..-feleltem erre komolyan
-Múltkor miért rohantál el annyira a szülinapról?-kérdezte kíváncsian
-Nem rohantam hanem menekültem...-vettem mély levegőt
-Ki elől?-húzta fel a szemöldökét
-Inkább ki nem mondom a nevét...-komolykodtam-Még az volt a szerencse hogy megjelent Marco a hülye dumájával és nem volt ideje lekapni nekem meg nem kellett a medencébe löknöm..-kacsintottam
-Szóval ha kell eljátszod a dráma királynőt mer le akarnak kapni?-nevetett
-Olyan ne kapjon le aki a haverom..-emeltem égnek a fejem
-Már tiszta minden..-világosult meg hirtelen és jött rá arra hogy ki az akiről beszélek..Inkább kimentem semmi kedvem sem volt ahhoz hogy Philel beszéljek.Visszaültem a többiek közé.
-Ez egy buli skacok?-akadt ki Silva
-Még nincs itt a tömeg.-nevettem a telefonom elő véve a zsebemből.Megpillantottam a táncos videómat instragamon amit Silva töltött fel és megjelölt rajta azért be kell vallani nagyon jól táncolok.A tűz tovább lobogott ekkor megérkezett apám a többi focistával a németekkel és még ki tudja kik kezdtek el táncolni a többiek felálltak de én továbbra is csak a tüzet bámultam az ásványvíz társaságában.Elgondolkoztam hogy milyen gyorsan eltelt ez a nyár...Alig egy hónap és mehet vissza edzeni megint...de addig szét pihenem a fejem.Szalmaszálak voltak helyenként a homokba és én bőszen dobáltam be azokat a tűzbe..Egyet anyáért és megköszöntem magamban hogy segített hogy sikerüljön ez az egész majd keresztet vetettem és csókot küldtem az égnek.
-Hihetetlen volt ez a mai nap-huppant le mellém Neymar-Azt hittem hogy kiesünk a nyolcaddöntőben-komolykodott
-Túlzol...te is tudod hogy te vagy Brazília szeme fénye..-komolykodtam enyhe mosollyal
-Már nem...-biggyesztette le a száját-Elhappolták tőlem ezt a kitüntetést..-vonta fel a szemöldökét mosolyogva
-Engem egy hé alatt el is felejtenek...-jelentettem ki-De téged nem..-harcoltam tovább vele..Valahogy szeretek vele kommunikálni túlságosan megbabonáz a nevetése.Amin elgondolkoztam hogy fogalmam sincs hogy milyen kapcsolatban vagyok vele.
-Egy dolog az biztos..-váltott át a komoly arcára-Amikor én gól rúgtam te soha nem jöttél oda a csapat ölelésre..-jelentette ki
-Tényleg még neked nem adtam magyarázatot..-jelentettem ki nyugodtan
-Nem kell magyarázat felérek most egy öleléssel..-nevetett és kitárta a karjait belementem..Ezek szerint a választ kitűnően tudta csak kifogást kereset hogy megöleljem.
-Amúgy összesen 9 gólpasszt adtál..szóval kilenc öleléssel jössz.-komolykodott-Két választás van reggelig ölelsz itt ülve és beszélgetsz velem vagy a mai este folyamán legalább kilencszer megölelsz..-kezdett zsarolni.
-Az elsőt választom-komolykodtam ránézve erre elnevette magát.Majd jobban átkarolta a hátam és átfordított a homokba hirtelen alulra kerültem és a szemeivel engem nézett az arcomat fürkészte.
-A világbajnokság vége van...ugye tudod?-súgta a fülembe-Ez pedig azt jelenti hogy nem kell titkolózni és nyíltan felvállalhassuk-folytatta tovább.Hirtelen libabőrös lettem.-És amúgy sem engedem meg Munirnak hogy elhappoljon tőlem...-folytatta a szemembe nézve miközben lassan közeledett és megcsókolt...




















3 megjegyzés: