2014. augusztus 21., csütörtök

5.rész

#Köszi az olvasást és a feliratkozásokat...Hamarosan jön a övi rész!Addig is itt a legújabb!
#Jó olvasást nektek.!
#Ha tetszett komizz lájkolj kövess ossz jelizz pipálj! :D
(A helyzet egyre forrósodik)

Nem akartam lejönni a pályáról sokkal jobban szerettem volna oda visszamenni rúgni a bőrt és gólt szerezni.
Az edző elég hosszú beszédet tartott így a meccsről lemaradtam.Az orvosok is a mellkasomat vizsgálták nehogy bordatörést szenvedjek.Nem tudom mit gondolnak.Tán hogy puhány vagyok?A meccs véget ért mire kijutottunk az öltözőből.Elsőként mentem be és utolsónak jöttem ki.Hideg vízzel kellett zuhanyoznom is.De az állás a fülembe jutott akaratom ellenére is hiszen Pat majdnem sírt amikor kiderült hogy a Barca legyőzte a Realt 2-1-re.Én ennek a hideg zuhany alatt kivételesen örültem.
-Jobbulást-magyaráztam Silvat utolérve a kifelé vezető folyosón
-Köszi...ezek a parasztok nem csinálnak semmit de a meleg vízt azt eltudják pazarolni...hol ott nem csináltak semmit-fakadt ki hirtelen Silva és a szemeit villogtatta mint valami mérges jaguár
-Szépnek kell lenni...ennyi férfi focista társaságába-feleltem rá nevetve miközben felhúztam a pulcsim ujjait.Ekkor kiértünk a bejárati részhez ahol focisták várakoztak.Egy félkörős ívben elvoltak helyezve kanapék mintha külön társalgók lennének de még is egybe vannak ott beszélgettek és nevetgéltek.
-Pacsit kérek..te vagy az én emberem-emelte fel a kezét.Majd a sapkámat megfordította a fejemen.Pár ismerős barcás arc meg Reálos de semmi más nem volt itt.Ki érve egy busz állt a stadion előtt.
-Elvigyelek?-kérdeztem ránézve
-Nem kell ,itt a kocsim a parkolóba-magyarázta vállat vonva-Egyet árulj el nekem-mondta miközben átmentünk az úton a parkoló irányába..-Mi volt ez a zakkant bravúr a bedobásnál?-kérdezte rám nézve
-Csak simán egy bummos megoldás-vontam vállat..
-Miféle bummos megoldás?-kérdezte erre én megmutattam bal jobb bal lépéseket téve és a végén a bummos megmozdulást egy kissebb úgrást.A parkolóba pár férfi állt bőröndökkel egy kocsi mellett a kocsi túlságosan ismerős volt valamiért.
-Saját trükk?-kérdezte rám nézve mosolyogva
-Én fejlesztettem ki-kacsintottam és nevettem el magam a túlzott komolyság miatt
-Legközelebb meccs októberbe lesz addig pihenő-magyarázta rám nézve
-Legalább meggyógyul a lábad-magyaráztam ránézve-Nekem meg a hátam-folytattam
-Te aztán mennyi lett a meccs eredménye?-kérdezte kis csillogással a szemében
-5-1-re nyertünk-magyaráztam mosolyogva..Tudtam hogy nem ezt az eredmény kérdezi de muszáj volt még egyszer kimondani.
-Nem az..-mondta a fejét az égnek emelve
-2-1-re nyert a Barca-mosolyogtam...
-De legalább nem 1-0 lett mint múltkor-jelentette ki kissé komolyan.Ebből egyből rájöttem hogy Real drukker.
-Nekem oly mindegy..-legyintettem rá nézve-Az eredmény kedvező-jelentettem ki nyugodtan -Egyet viszont javasolni fogok a szeptemberi edzéseken-álltam meg a kocsim mögött folytatva a beszélgetést
-Az edző a javaslatokat nem szereti-jelentette ki rám nézve kissé gyerekies mosollyal
-Én meg azt nem szeretem hogy ha labdát szerzek csak két személy jön velem felfelé vagy senki...amíg te le nem sérültél jó volt na de akkor amikor te lementél... lesprinteltem az életem ötször-magyaráztam rá nézve
-De a rúgásaid pontosabbak mint a meleg vizes királynőé-mosolygott engem pedig a hideg rázott ki amikor a zuhanyzásra gondoltam..
-Hazaérek forró vízben fürdök le -mutogattam a kezemmel
-Átmehettél volna a másik fürdő részbe is-magyarázta kajál mosollyal
-Csak utánad-mondtam kitágult szemekkel...
-Csak egy javaslat-tette fel a kezét-Biztos tetszett volna nekik-mosolygott gúnyosan.A férfi hazai öltözőbe már csak nem fogok lezuhanyozni..
-Foglalt vagyok-jelentettem ki nyugodtan a a bal kezem feltéve a jobbost pedig a szívemre helyeztem
-Jó tudni-mondta rám nézve hirtelen és furcsa csillogás jelent meg a szemébe
-Persze-mosolyogtam hiszen egyből félreértette.-Az ágy és köztem egy elválaszthatatlan hűség és kapcsolat alakult ki-mondtam komolyan
-Te nem vagy normális-lökött meg nevetve-Na megyek majd akkor találkozunk szia-pacsizott velem egyet és a kocsija felé ballagott.Felnyitottam a csomagtartót és bedobtam a sporttáskám.
Beindítottam a motort és lazán a szállodához vezettem kivételesen betartva a közlekedési szabályokat.
Ám amikor beálltam a fedett parkolóba egy busz állt ott a Barca lógóval és a játékosok arcával a szélén.Megfogtam a táskám majd bezártam az ajtót.Befelé indultam a szállodába.Aminek a bejárata teli volt szurkolókkal.Bent a recepciónál túl nagy tolongás volt ahogy elnéztem.
-Aláírod?-kérdezte egy nő majd utána pár férfi és gyerek.A fehér Real mezüket kellett aláfirkantanom .Páran kamerát toltak az arcom felé és közös képet csináltak velem.Negyedóra múlva sikerült bemennem a bejáraton.Hihetetlen hogy az emberek ennyire megszerettek egy meccs alatt.
Ekkor egy kisfiú jött velem szembe.Megállt és engem figyelt a boci barna szemeivel amikor elhaladtam mellette.Levettem a sapkám a fejemről és az övére raktam.Az arcán széles mosoly jelent meg és kifelé futott a szülei irányába..A recepciónál még mindig sokan álltak valószínűleg szobát vesznek ki az így is majdnem megtelt szállodába.Felfelé mentem a lépcsőn a telefonom kivéve a zsebemből.Tárcsáztam Silvat..
-Már is hiányzom?-kérdezte gúnyos kacajjal a vonal másik végén
-Nagyon..-komolykodtam hirtelen-Holnap hányra kell bemenni?-kérdeztem felérve az első szintre
-10-re-mondta kissé bosszús hanggal-Ha nem hívsz elfelejtem-kapott a fejéhez hirtelen..
-Látod...mert hiányzol-mosolyogtam ekkor felértem egy olyan társalgó szintre ahol kanapék és egy bár van létesítve..Focisták ülnek ott és apám is.Sok ismerős arcot pillantottam meg hirtelen.
-Holnap találkozunk-magyarázta és letette a telefont..Én zsebre csúsztattam azt.Épp feltettem a kezdő lépcső fokra a lábam amikor a nevemet mondta valaki.
-Coutinho...gyere ide-hallottam meg talán Dani Alves hangját..Megfordultam és feléjük indultam Neymar és Messi társaságában ült szokásához híven.Mindenki mellett egyetlen egy szabad hely volt.
-Hogy hogy itt?-kérdeztem ránézve megállva az egyik kanapé szélénél
-Holnap egy úgynevezett közös edzésen veszünk részt a hazai csapatnál-felelte a kérdésemre Messi
-És te?-kérdezte rám nézve Neymar
-Ahol az apja ott a lánya...-gúnyoskodott Alves
-Kedd óta itt vagyok Madridban...-magyaráztam Messinek választ adva
-Miért nem ülsz le?-kérdezte ismét Alves..Így én Neymart választottam és leültem mellé a táskám letettem az ülőhely mellé.Valószínűleg arra számított hogy mellé ülök a fájdalmas arcára nézve ez jött át.Messi kuncogott egy kissé..
-Gratulálok a győzelmetekhez-magyaráztam enyhén mosolyogva..Majdnem egyszerre mondták azt hogy köszi..kórusban.A meccsről beszélgettünk tovább majd elterelődött a szó a szezoni szünetre hogy ki hova megy nyaralni és mit csinál.
-Hogyan dobtál akkorát?-kérdezte Messi félbeszakítva a strand témát
-Arra én is kiváncsi vagyok-dőlt hátra Dani Alves...Neymar pedig mellettem csak önelégülten mosolygott.
-Mi ez a nézés?-kérdezte Alves Neymarra nézve
-Én is így voltam vele amikor a bedobást a múltkor levettem a 16 belül-magyarázta de a többiek nem nagyon értették meg mit akart mondani
-Várj ti fociztatok együtt?-kérdezte Messi kissé hitetlenkedve
-Fogadás volt-magyaráztam Messire nézve
-Ki nyert?-kérdezte hirtelen Dani Alves
-Egyértelmű hogy én-adta a nagyképűt a mellettem ülő srác..Én oldalba böktem a kezemmel.Ő csak rám nézett és elejtett egy olyan "Had kamuzzak a haverok előtt..ne égjek le" mosolyt.Csak mosolyogtam ezen...ekkor pillantottam meg apámat kulcsokkal a kezében.Kiosztotta a férfiak között.
-Holnap reggel tízre kell ott lenni az edzésen-magyarázta körbe nézve a ülőhelyeken-Javaslom hogy pihenjetek le-magyarázta mindenkire nézve majd elment
-Igaza van..már hajnali egy óra lehet pihenni kéne-magyarázta Messi helyeselve és felállt..-Én lépek..jóéjt-magyarázta és elindult felfelé indulva  a lépcsőn..Ekkor hirtelen megjelent az egyik Real játékos és leült Messi helyére.
-Nekem nem adsz sapkát?-kérdezte rám nézve kajál mosollyal Bale
-Elfogyott-mutattam a kezeimmel-Amúgy is boci szemekkel bámult és nem mert megszólalni-folytattam
-Tudom..láttam-mondta félmosollyal az arcán
-Szép játék volt-nyújtotta a kezét Alves felé és kezet ráztak..A telefonomra néztem amin már negyed kettő volt az óra állása...Talán két óra lehetett amikor felindultam a szobába a táskámat cipelve.Az ágy úgy vonzott magához mint a mágnes.Le vettem a melegítőt magamról és elterültem.Rögtön elaludtam.

Reggel azzal kezdtem hogy forró vízzel letusoltam.Fogat mostam felkötöttem a hajam és felöltöztem. Nike fehér atléta és egy fehér gatya plusz egy converse cipő.A kocsi kulcsot és a telefonom zsebre vágtam majd lefelé indultam reggelizni.Rántottát és kávét fogyasztottam majd kocsiba ülve elindultam a klubbhoz edzeni.Mint az este folyamán halottam a másik pálya sem marad üresen.
Pár ismerős autó állt a biztonsági parkolóba de nem fordítottam rájuk különösebb érdeklődést hiszen bő negyed  óra múlva kezdődik az edzésünk.Bementem az öltözőbe ahol már Clau és Silva bent voltak és beszélgettek Clau teljesen át volt öltözve és már csak a csukáját kötötte be.Silva pedig csak állt és a szekrényének támaszkodott.
-Ha le vagy sérülve miért vagy itt?-kérdeztem ránézve miközben felvettem a fehér edzőgatyát amin a 10 szám és a Real címerre villogott.
-Utolsó edzés...ki nem hagynám-mosolygott a tenyerébe csapva..
-Az mindig a legjobb a szezonba-mosolyogtam és felhúztam a fekete Nike csukámat.
Még jöttek páran de én Clau Silva és Julia előre  mentünk a pályára 10 perc volt kezdésik.Megfogtam egy labdát.A másik pályánál is gyülekeztek a játékosok fáradt arcokat pillantottam meg a kispadon.
-Üljünk le azt várjuk meg őket-magyaráztam és leültem
-Countinho leül?Úristen hova írjam fel?-kérdezte Silva nevetve és leült a kispadra..Én a fűre ültem le és a labdával dekáztam ülő helyzetbe
-Szerintem a többiek nem jönnek el-magyarázta Clau rám nézve
-Szerintem a győzelemre ittak-szólalt meg Julia
-Akkor rövid lesz a napunk-mosolyogtam ránézve erre megcsillantak a szemei..
mal pedig tovább dekáztam
-Melegítsünk be addig-vette le a lábamról a labdát.
-Igen is férfias láb-mosolyogtam erre elnevette magát.
-Ami igaz az igaz...és még irigylik is-kacsintott rám nézve és felvette a kesztyűjét..
-Ti meg vagytok zakkanva-jelentette ki Silva..Valószínűleg nem értette a beszélgetésünket.Tekinteteket éreztem a hátamon és a testemen is.A másik pályán  pár játékos passzolgatott ahogy arra néztem.De a nap túlságosan erősen sütött és zavarta a szemem.
-Ilyet szeretnék látni megint Mays-kiabált egy kissé hangosan Silva és elkezdett táncolni
-Ahogy mondod...-csináltam vele egy ütemre csak egyszerű csípő és láb mozgatás és kézzel mutogatás az egész úgynevezett tánc.
Ekkor Bale és Neymar közeledett felénk ahogy láttam az erős napsütésbe..Neymar megölelt köszönés ként.Bale furcsán nézett ránk valószínűleg nem értette hogy mi van.De én sem értem hogy mi van mostanában.
-Nem jössz el velem Bale yachkára?-kérdezte Neymar rámnézve...Julia félelmében elfutott ahogy láttam.-Az úr mellettem is ott lesz Messi Alves-magyarázta rámnézve
-Miért is ne...végül is ráérek-magyaráztam vállat vonva a szemébe nézve....Kis ideig még beszélgettünk majd elmentek.
-Gyere menjünk le megjött az edző-magyarázta rám nézve Julia és nekem passzolta  a labdát én felvettem azt és a kezemen pörgettem.Következett a búcsú szöveg amit 10 percig mondott az edző..
-Nos az utolsó edzés örömére két csapatot alkotunk és csinálunk egy meccset-magyarázta ránk nézve..El osztott mindenkit én szerencsére Juliaval és Clauval kerültem egy csapatba.Felvettük a fehér megkülönböztető trikót.
-Csak ívesen-mutattam ismét Claunak felfelé menve miközben elfoglaltam a helyem
A meccs végén végül mi nyertünk egy eléggé magas gólfölénnyel.A meccs alatt párszor észre vettem hogy a szomszéd oldalon lévő férfiak minket néznek miközben férfiasan küzdünk a győzelemért.

***Neymar szemszöge***
Az edzés jóformán hülyülés számomra hiszen itt semmilyen komoly dolog nem folyik.Jóformán a barca-real ellentéteket próbálják enyhíteni.Bár így is sok az ellentét.Ezzel a Bale sráccal túlságosan jóba lettem.Kíváncsi vagyok milyen lesz este vele bulizni.Az edzés negyedénél sem tartottunk amikor a szomszéd oldalon focizni kezdtek a női játékosok.Passzolgatás közben Bale és én is sokszor oda néztünk.
-Kell nekem ez a csaj-olvastam le a szájáról miközben az éppen gólt lövő Coutinho-ra pillantott.
Eltereltem a figyelmét és hülyeségekről kérdezgettem...Felesleges dolgokról és eldöntöttem hogy ma megszerezem amit eddig nem mertem...






























4 megjegyzés: