2014. augusztus 25., hétfő

6.rész




Íme a következő rész :D Köszönöm az összes kommentárt amit eddig írtatok jó ennyi visszajelzést kapni hogy tetszik a írásom nektek :)
A kövtkező rész is megérkezett amihez jó olvasást kívánok!
Ne felejtsd #Komizz #Oszt #Kövess


A szomszéd pályán tovább folyt az edzés és a nevetgélés,jó volt nézni hogy nem akkora a rivalizálás mint máskor.
-És akkor hűtsük le a sztárt....köszönet kép-mondta Patricia kiabálva úgy 10 méterre tőlem mosolyogva és Juliettel felém indultak futva egy kanna szerűséggel.
-Mi a fene?-kérdeztem rájuk nézve hitetlenkedve.Azt hittem hogy csak viccelnek de nem.Futásnak indultam de túl későn a hideg víz a hátamon ért "földet".Ekkor egyszerre nyomtak puszit az arcomra jobbról és balról Silva pedig fotózta.
-Rendesek vagytok-mondtam hirtelen miközben a vizes megkülönböztető trikót levettem.
-Sztár fotó emberek-mosolygott Silva a telefonját az égnek emelte és a kispadról befelé indult.Én pedig kínomban nevettem.Kaptam egy hasba lökést Juliettől.és lefelé indultam vizesen és lucskosan.A meleg déli órában jól esett a hideg víz.De még is zavart hogy a vizes ruha tapad a bőrömhöz.A padon ülök közül megszólalt Julia.
-Zavar a tapadás mi?-kérdezte rám nézve félmosollyal az arcán
-Túlságosan is...-magyaráztam ránézve és felvettem a labdát..
-Fuss három kört azt megszárad-felelte erre Silva.-Végül is te vagy a legfiatalabb-folytatta tovább s piszkálódást.Mondjuk ebben az egy kijelentésében igaza van hiszen míg én csak 18 éves vagyok ők már vannak 20-24 évesek is.Az egyedüli fiatal itt.
-Köszi-mondtam rá nézve kissé önelégülten
-Countinho...van még ott pár labda...szedd össze ha ráérsz-magyarázta a törpe edzősegéd.Tényleg volt a pályán még pár labda és én szót fogadva felfutottam azokért.
-Rendben-mondtam-Úgy is túlteng bennem az adrenalin-dunnyogtam majd felfelé indultam a zöld füvön.Csak két labda volt a pálya jobb kapujában az egyiket felvettem a másikat meg a füvön rugdaltam.Az egyiket letettem a labda gyűjtőbe,a másikkal pedig játszani kezdtem leülve a kispadon ülök elé a fűbe.
-Te aztán milyen egyszerre két sportágba szerepelni?-szólalt meg a törpe edző segéd Hulio kissé hasonlított egy kínai pasashoz a húzott szemeivel
-Fárasztó-mondtam ránézve a labdával a kezembe játszva
-Azt rögtön gondoltam-mondta kissé lekezelően.A lányok inkább csendben maradtak és füleltek.-Nem zavarodsz bele a játékba?-kérdezte miközben az arcát simogatta kíváncsiságában
-Nem..-magyaráztam a fejemet rázva-A foci és a kézi is egy kutya számomra...csak annyiban különbözik hogy az egyikben a kezemmel míg a másikban a lábammal irányítom a labdát-vontam vállat ránézve
-Ha eljön az az időszak hogy egy napon lesz meccs...akkor?-kérdezte felvont szemöldökökkel
-Akkor inkább focizni jövök-fejeztem be a mondatát hirtelen szemrebbenés nélkül
-Ezt már szeretem-magyarázta felállva miközben zsebre tett kézzel beballagott az ajtón
-Ez ezt szokja csinálni mindig-mondta Clau flegmán-Ha valamit tudni akar hátból mellbe támad-a mondata végeztével hatalmasat nyelt és a pillantása szigorú lett
-Te aztán a másik csapattársaid mit szólnak a döntésedhez?-kérdezte rám nézve Silva
-Fogalmam sincs-álltam fel a labdát feldobva a magasba-De ha lehetne akkor ne beszéljünk róla-kértem meg mindenkit rájuk nézve-Itt csak focizok,ne legyen a téma a kézilabda ha lehetne-folytattam a megkérést.Mindenki beleegyezően bólogatott.A kezemmel trükköztem a labdával majd a fejem segítségével egyensúlyoztam.Ők valamiről beszélgettek még de én a labdát bűvöltem továbbra is.
-Menjünk be és tusoljunk le-mosolygott Clau felém beszélve én befelé indultam a labdával tovább játszva.
-Mehetünk-ballagtam befelé ám amikor beértünk a folyosóra felvettem a labdát és bedobtam a gyűjtőbe.
-Nem fázol?-kérdezte rám nézve ahogy a lékkondi által hüssen tartott folyosón sétáltunk.Már nagyjából megszáradt a ruhám de egy kissé libabőrös lettem a kérdése hallatára.
-Most igen-remegtem meg hirtelen.Hiszen a mezem a pólóm a gatyám vizes még de nem annyira.Bementem az öltözőbe és letusoltam.Kiengedtem a hajam feltettem a sapkám és a leggyorsabb tempóban kifelé tartottam a klubból két és fél hónapig nem kell idejönnöm a szünet miatt.A fürdésem és a Silvaval való beszélgetés sokáig eltarthatott hiszen a parkolóba túlságosan sokan mentek férfiak edzőtáskával a kocsijukhoz vagy épp a buszhoz.Az autóm felé tartva a napszemüveg mögül megpillantottam Neymart is szintén aki Messivel ballagott az autója felé kissé előttem.Háttal sétáltak nekem így nem vettek észre.Hátra néztem még egy utolsót és ekkor megpillantottam Juliat aki felém tartott
-A sztár megengedi hogy egy közös képet csináljunk a szünet előtt?-kérdezte mosolyogva a telefonját az égnek emelve
-Én nem látok itt sztárt-mondtam körül nézve és a táskám letéve erre csak nevetett.A fotót valószínűleg az internetre szánta mert úgy csinálta hogy bent legyen a klub székhely háza is.Nyomtam egy puszit az arcára és úgy is csinált egyet.
-Köszönöm-ölelt meg szorosan.-Majd találkozunk a következő szezonban-suttogta a fülembe és a kocsija felé indult az ellenkező irányba.Folytattam a sétám az autóig a táskám felvéve.Előttem a két ballagó srác megállt és furcsán időzve beszélgettek egy helyben.Valószínűleg bevárnak engem hogy beszédre foghassanak.
Ekkor megrezzent a telefonom a zsebembe.
"Ne nézz meleg csajnak...de ez a rövid gatya marha jó rajtad.....a gyönyörű lábaid..irigylem"-írta az előbb megölelt club társam.Mosoly jelent meg az arcomon a kijelzőt bámulva.
"Köszönet.."-feleltem erre bepötyögve a telefonomba
-Sziasztok..-köszöntem Neymar és Messi mellett elmenve.A baráti kapcsolatuk szoros lehet hiszen mindig együtt látom őket és Dani Alvest. Köszöntek és mielőtt elmentem volna mellettük Neymar szólalt meg.
-Akkor jössz este?-kérdezte furcsa hódító mosollyal az arcán erre én megálltam és feléjük fordultam
-Persze-magyaráztam ránézve
-Ha ő is jön...én is elmegyek-szólalt meg mellette Messi-Legalább eggyel több ismerős arc a nagyképű buliján-magyarázta Neymart meglökve.Sejtettem hogy mi lehetett ez a lökés de úgy csináltam mintha nem venném észre.
-Hétre gyere a halba-magyarázta Neymar hirtelen visszatérve a bratyi burokból..Szokásosan FulCapet viselt amin a saját neve villogott az enyémen csak simán Nike van írva.
-Rendben-mondtam és elindultam a kocsim fele gyalog.
A lökés Messitől Neymar felé túlságosan átlátszó na meg az ahogy végig nézett rajtam a brazil férfi foci csillag túlságosan eltöltötte az elmém.Miközben beültem a kocsimba és a mellettem lévő ülésre pedig ledobtam a táskám.A bőr ülés hideg tapintása jól esett a forró testemnek. Beindítottam a motort és kitolatva elhagytam a klub parkolóját és területét.
Visszaérek a szállodába kihasználom a luxus lehetőségeket és megmaszíroztatom a megkínzott végtagjaim majd beülök a szaunába egy pár órára és kiizzadom magamból a sok feszültséget és a fáradalmaim.Hiszen még csak délután  kettő van.Idő mint a tenger hétig.
Most kivételesen a liftet használtam és a leggyorsabb tempóban átöltöztem bikinire majd felvéve egy köntöst egyenesen a pihenés felé tartottam.Mindig igényelem ezt a részt szoba foglalásnál a szállodákba de soha nem használom ki..na most ez kivételesen kivétel.Egy kedves öreg hölgy volt a masszőr aki szó szerint úgy masszírozta a hátam mintha tésztát gyúrna,valamilyen szinten fájt de élvezhetővé vállt egy kis idő után.A szauna üres volt a legfelső ülőhelyen elfeküdtem és egy órát bent izzattam a kalitkába.A hajam nedves lett és szokása szerint fürtökbe göndörödőt a szokottnál is jobban.Felvettem a köntöst annak a csukja részét a fejemre hajtottam meg a papucsom felhúztam a lábamra.Kifelé tartottam köszönve a bent lévő embereknek.A lifttel felmentem a szobám szintjére és a folyosón gyalogoltam amikor párszor megrezzent a telefonom egymás után.Valószínűleg abba a részbe nincs térerő vagy nem tudom.Pár lényegtelen sms amikkel nem foglalkoztam.Apám üzenetéhez voltak a legtöbb linkek csatolva.Rányitottam a legelsőre..Egy cikk volt a brazil sportlap honlapján az a kép szerepelt rajta amikor a lányok arcon pusziltak én pedig vizesen tátom a szám középen.Ilyenekkel nem éri meg foglalkozni gondoltam magamban és zsebre vágtam a telefont.Lehúzva a kártyám bemenetem a szobába és elfeküdtem az ágyon.Már majdnem elaludtam amikor megcsörrent a telefonom....
Fél órával korábban lementem a hal szerűségű váróba.Rövid farmergatyát viselek és egy nőiesebb szerkezetű Nike pólót.Nike Ful Cap sapka a fejemen a hajam pedig kiengedve lóg alatta fekete converse tornacipő a lábamon a ruhák alatt pedig csajos bikini van a fürdésre felkészülve ami remélhetőleg lesz mert itt hiszen tenger nincs csak nagyobb tavak amelyek remélhetőleg melegek.A zsebembe a telefonom és a szoba kulcsom.Igazából csak a ma estét töltöm még itt..hiszen holnap átutazom Barcelonai házamba mert két nap múlva Marco születésnapi bulijára vagyok hivatalos.A srác 18 éves lesz hivatalosan is és hatalmas buli lesz nála amire engem mint legjobb lány haverját természetesen meghívott szokásához híven.
Az óra kilencet ütött a telefonomba a megbeszélt hét után eléggé rosszul esett hogy átvertek vagy nélkülem mentek el.Kellemetlen érzés volt itt ülni és várni rájuk.Nem értem nekik a gondolkozás menetüket tán ha férfi lennék sokkal jobb lenne. Bale száma nincs meg hogy felhívjam. Zakkant elméleteket kezdtem gyártani miközben kifelé haladtam a szállodából.
Bale túlságosan tapadt rám tán ez lehetett a baja Neymarnak meg Messinek főleg inkább Neymarnak? Vagy szimplán megmaradt a Barca-Real tűzharc mindegy is legyintettem a levegőbe.Ekkor megcsörrent a telefonom.
-Ráérsz?-kérdezte Silva furcsán boldog hangon
-Öhm persze-dadogtam beülve a kocsimba.Valószínű valami készül hiszen a háttérben túlságosan nagy volt a zaj.Elmondta a címet ahova mennem kell és gázt adva oda hajtottam.Egy luxus negyed féleség lehet Madridban ezek a házak túlságosan szépek dizájnosak és modernek.Az árjaik pedig a legfelsőbb szinten lehetnek.Silva háza is luxus volt minden kivitelben és a mellette lévő kettő is.Miközben parkolóhelyet találtam a kocsik között egy ismerős kocsira lettem figyelmes.Tehát Bale,Silva szomszédja.Pofátlanság lenne ha beállítanék úgy hogy elméletben Neymar hívott meg..azt ugyan nem tudom hogy Bale-e mondta neki de inkább nem kockáztatok.
Leállítottam a motort és becsöngettem a kapu csengőn a kerítés két méteres volt és tömött téglákból állt ahogy elnéztem.Ekkor beengedettek a kapun.Üvöltő zene szólt de nem tudtam eldönteni hogy hol.
-Szia-karolt belém hirtelen a semmiből Silva és behúzott a kapun már kevésbé sántikált.A teste vizes volt és bikinit viselt.A haja szokásosan felállítva divatosan férfiasan.
-Countinho...van kedved velem meg a haverokkal partizni egy szezonzáró?-kérdezte rám nézve hirtelen mosolyogva a leheletén érezni lehetett hogy alkohol szintje a magasban van
-Persze-magyaráztam a fülébe kiabálva a zene hirtelen felhangosodott,beérve a hátsó kertbe ahol hatalmas kerti medence van.Körülötte lányok és férfiak is egyaránt beszélgetnek táncolnak nevetgélnek.
-Kérsz piát?-nyújtott egy sört.Nem tudtam eldönteni hogy elfogadjam-e vagy sem de talán rossz szemmel nézné ha nem.
-Inkább rövidet-kacsintottam ránézve az arcán ördögi mosoly jelent meg.Két rövidet öntött azt hiszem amit elég gyorsan lenyeltem,utána pedig fintorogtam egy kissé.
-Lányok még egy kör?-jött oda egy srác fürdőgatya szerűségben aki túlságosan ismerős volt nekem
-Elmegy..-legyintett Silva ránézve.Elég nehezen öntötte ki ám egyszerre sikerült lehúzni a koccintás szerűség után.Ez meg fog ártani döntöttem el magamban de nem foglalkoztam vele.
-Fürdünk?-kérdezte Silva rám nézve kissé hunyorgatva.Páran voltak a medencében és az ugró deszkáról ugráltak.Ekkor a személyes kedvenc zenémet tették be a Vb dalt amit rögtön énekelni kezdtem magamban.
-Na?-kérdezte Silva rám nézve mosolyogva
-Naná-mondtam miközben levettem a tornacipőmet letoltam a gatyám és levettem a pólóm amit a szabad hintaágyra tettem.Alatta a nyári színekben pompázó bikini van amit felvettem.
-De én ugrok előbb-magyaráztam a deszkára mutogatva ami a medence másik felében volt kissé magasan ember most nem volt ott.A sapkát a fejemen hagytam a hajam pedig továbbra is kiengedve.Lépcsőn kellett felmenni olyan öt méter magasba.
-Olé olá-kezdtem el hirtelen táncolni.
-Ugorj-kiabálta erre Silva beleugorva a földről a medencébe.
-Igen is-álltam katona pózba és tisztelegtem.Kiballagtam a deszka szélére és megugrasztva azt bele ugortam a vízbe.Talán négy méter mélyre is süllyedtem a mély medencében megfogtam a sapkám és felfelé úsztam a víz felszínre.A rugaszkodás alatt átláttam a szomszédba ahol eléggé sokan ültek kint de leginkább csak beszélgettek.Míg az ittlévők leginkább kiabáltak nevetgéltek meg táncoltak egyszóval buliznak. Silva felé kezdtem úszni aki ismét azzal a sráccal beszélgetett akivel az előbb ittunk.
-Na milyen volt?-kérdezte Silva rám nézve
-Csupa adrenalin-mosolyogtam a sapkám feltéve az arcomra
-Azért szeretem én is-kacsintott a srác mellette rám nézve a kékes zöld szemeivel
-Valahonnan ismerlek csak nem jut eszembe-mondtam ránézve
-Hát persze..-felelte a válaszomra-Marco barátja vagyok és csapattársa...a Barcelonában jó múltkor találkoztunk is nála-magyarázta hirtelen és ekkor beugrott hogy ki ő és a neve is Munir El Haddadi
-Kösz az emlékeztetést-mosolyogtam ránézve.Ekkor a szomszédból egy wc papír gurigát dobtak be a medencébe.
-Bale-üvöltött mellettünk hirtelen Silva torka szakadtából.
-Áu-ez fájt magyarázta a fülem fogva Munir csak fájdalmas képet vágott a sikító hang hallatára.
-Hagyd-fogtam meg a vállát tudtam hogy alkohol hatása alatt van akkor ne igen erőszakoskodjon.Kivettem a vízből nagy nehezen a majdnem elázott gurigát és visszadobtam a kerítésen át amit egyszerűen visszaíveltem a feladónak.Ekkor az egyik srác felénk nézett és megszólalt vagyis inkább kiabált-Countinho,Silva,Had gyertek-hívott ki minket és öntötte a piát.Én ki is szálltam ahogy kérte Silvat pedig kihúztam Munir segítségével.Majd felfelé ballagtunk a teraszra ahol már a pár deci likőrt vagy nem is tudom mit a csávó kiöntött.
-Hogy hogy nem Balenél vagy Neymarral?-kérdezte rám nézve Munir.A kérdése váratlanul ért és hirtelen.
-Nem vagyok vele összenőve-vontam vállat mosolyogva
-Egyet árulj el nekem-karolta át a vállam-Együtt vagytok ti?-kérdezte komolyan erre elnevettem magam
-Nem dehogy...-mosolyogtam ránézve-A sajtó és a bulvár hozott össze minket a nyilvánosság előtt..amúgy meg csak barátok vagyunk-magyaráztam legyintve ránézve erre nyomott egy puszit az arcomra.De igazából magam sem tudtam eldönteni a logikus választ.
-Akkor jó-vette le a kezét és fogta meg a poharát.Akár mennyire is szeretnék Neymarral "együtt" lenni valószínűleg nem lehetne.Épp lehúztuk amikor hirtelen talán húsz darab wc papír esett át a hatalmas kerítésen díszítve a fákat a medence vizét és a dj pultot is meg pár személyt is.
Munir mellettem elnevette magát és kissé félre nyelt a nagy nevetés közepette és köhögni kezdett. Silvanak pedig piros lett az arca az idegességében.
-Jó lett a díszítés-löktem meg mosolyogva és elnevettem magam ahogy ő is kínjában.
Ekkor valaki behívta a házba de közben megszólalt a csengő is.
-Nyissátok ki létszíves-magyarázta felénk mutogatva.Az idő kellemes volt így a vizes testemnek megse kottyant az hogy fázzon.A fullcap továbbra is a fejemen van és mezítláb ballagok kifelé Munir társaságában a ház szélső felén.
-Amúgy jössz a szülinapjára?-kérdezte rám nézve
-Ki nem hagynám.-mondtam ránézve a füvön lépkedve-Szerinted kik lehetnek azok?-kérdeztem
-Valószínű a szomszéd házból jönnek-magyarázta félmosollyal az arcán-Én is meguntam a bulit így át jöttem ide Silvahoz-vont vállat és hirtelen megtorpant.A kapu körülbelül 20 lépésre van még és vágott kövek választanak el minket a kaputól.
-Ez fájni fog-lépett rá a kavicsokra és vicces sikítós hangokat adott ki velem együtt.-Legközelebb papucsot kell venni-okoskodott sziszegve előttem amin én csak nevettem
-Bírlak téged-karoltam bele a vállába utolérve
-Kölcsönös-sziszegett tovább.Nem packáztam a további lépéseket futva tettem meg.Ekkor a kapun csak annyit láttam át hogy páran állnak a külső oldalon de semmi más.Kinyitottam azt és ekkor megpillantottam pár férfit állva a kapuban laza öltözékben párat felismertem de főleg Balet középen, Messivel a jobb Neymarral a bal oldalán.Nekem kellemetlen ez vagy nekik? mert én nem érzem  a magam kellemetlen helyzetének.
-Silva itthon van?-kérdezte rám nézve miután végig nézett a testemen hirtelenben a többiekkel együtt.Ekkor Munir mellém állt és átkarolta a hátam.
-Sziasztok srácok-köszönt ám folytatta a sziszegést-Gyertek be..a főnök vagy hányol vagy iszik...-vont vállat én ezen csak mosolyogtam és elálltam a kapu útjából hogy betudjanak jönni.
9 személy volt párat felismertem közülük Neymart,Messit,Dani Alvest és Balet.Ők könnyen átballagtak a vágott kavicson cipőben meg papucsban na de én..Nem igazán.
-Talp masszírozás-nevetett mögöttem Munir
-Ahogy mondod-helyeseltem mögém nézve.A focisták befelé mentek.Nem tudtam eldönteni magamban hogy most menjek oda hozzájuk és jó pofizzak?Rossz néven vennék vagy nem tudom még félig piásan is streszelek mi lenne ha teljesen K.O lennék?
Visszaérve láttam ahogy Silva nem is vitatkozott a srácokkal inkább nevetgélt velük együtt.
Bár a Barcásokra rossz szemmel nézett ahogy elnéztem kissé.A medence mellett megálltam ekkor valaki magával belerántott a vízbe.A sapkám kivételesen a fejemen maradt és engedtem a testem hogy süllyedjen.Majd a medence aljáról felúsztam a víz tetejére.Ahogy sejtettem Munir volt az.
-Ez nem volt szép-mondtam az arcába fröcskölve a vizet csak nevetett és a hajában a kezét végighúzta a tincsei égnek álltak amin én is csak ismét nevetni tudtam.Ekkor egy srác elvonta a figyelmét én pedig lemerülve a víz alá kiúsztam a lépcsőhöz ahol pedig sikerült kimásznom a vízből.Csak azt az egyet nem értettem meg hogy miért kellett nekik átjönni,de elhatároztam hogy elengedem magam és nem feszengek mint általában.Ekkor a zene duplájára hangosodott.Felfelé indultam a lépcsőn a teraszra ekkor a pia öntögetős srác állított meg és csináltunk közös képet.Egy energiaitalt nyomott a kezembe és lefelé ment táncolni.
Ekkor megpillantottam bent Juliat. Bementem a hátsó ajtón a házba.Egyenesen egy konyha szerűségbe amelyből egyből nyílt a nappali is, ahol páran üldögéltek de nem érdekelt annyira hogy megnézni hogy kik azok.
-Már el is kezdődött az új szezon?-kérdezte rám nézve mosolyogva egy kissé hangosan
-Doktor szexi férfias láb-kacsintottam ránézve rögtön elnevette magát-Nem tudtad....tegnap óta csak rád vártunk-legyintetem hülyülve és megöleltem
-Egy ilyen ember hiányzott-mondta és lehúzta a felest amit kiöntött magának.Én pedig megbontottam a dobozos energiaitalom amit egy ivásra elfogyasztottam.
-Doktor szexi férfias láb?-csukta be a hűtőajtót Dani Alves és kérdezett rá hirtelen az előbb kimondott mondatomra
-Ahogy mondod-mosolyogtam ránézve az ő arcán a zavartság látszódott leginkább mint a nevetés.Mezítláb kifelé ballagtam a medencéhez ismét,miután pár szót váltottam Alvessel és Julival.
Kint Neymar és Messi áztatta a lábát a vízbe.Engem nem vettek észre mivel háttal ültek nekem de pont meghallottam miről beszélgetnek.
-Haver te nem vagy normális szimplán azért nem hoztuk el magunkkal mert te félted másoktól?-fakadt ki Messi hirtelen kissé hangosan amikor elhaladtam mögöttük a ugródeszka felé indulva
-Countinho nagy legyen a csobbanás-kiabálta és mutatta a kezével a medencéből felfelé nézve az előbb otthagyott srác
-Rendben-mutattam neki a kezemmel. Neymarra pillantottam és a tekintetünk hirtelen találkozott.Majd a tekintetemet Munir felé irányítottam.
Kiballagtam az ugródeszkára a lehető leggyorsabban, és elrugaszkodtam nagy levegőt véve.Majd csak a vízbe értem "földet".A csobbanás nagy volt ahogy elvárták azt.Feltörtem a vízből szó szerint a számból vizet fújva.
-Nagy volt?-kérdeztem Munirra nézve aki a sapkámat a fejembe húzta
-Naná-pacsizott velem..Majd a fülemhez hajolt.
-Mióta Neymar itt van túlságosan nagy a feszültség rajtad-suttogta a fülembe félmosollyal az arcán
-Nem is-böktem orron az ujjammal erre elnevette magát
-Mondja a sztár-vágott hülye arcot hirtelen én pedig lelocsoltam vízzel
-Hey-kiabálta nevetve és megfogta a karom.
-Érdekes tetoválás-húzta rajta végig az egyik ujját
-A lényeget tartalmazza-kacsintottam ránézve.Ekkor ketten is bejöttek a vízbe félmeztelenül Messi és Neymar is.
-Milyen érzés itt játszani ebbe a klubba?-kérdezte Munir hirtelen a figyelmem elterelve
-A klub számomra nem lényeges..csak az hogy focizhassak és kész..-vontam vállat ránézve
-De azért jobb lett volna ha a Barcához kerülsz mi?-mosolygott a fülembe súgva
-Jobb-bólintottam-De ott a csapat meg van telve-folytattam hirtelen magyarázva a lényeget
-Sziasztok-köszönt Neymar és Messi egyszerre Munir hirtelen messzebb ment tőlem.
-Hali-köszöntem lazán rájuk nézve.Messi elterelte Munir figyelmét és kihívta egy úgynevezett ugrópárbajra a fiút én pedig Neymarral egyedül maradtam.
-Bírom ezt a srácot-magyaráztam felé pillantva
-Jó arc-mondta szűkszavúan kissé feszengve
-Mi ez a szűkszavú kommunikáció?-kérdeztem ránézve hirtelen.Hiszen máskor órákat beszélgetünk együtt.
-Semmi-vont vállat a száját görbítve.Az ő fején is szokásához híven sapka díszelgett.-Nem haragszol?-nézett rám
-Úgy nézek én ki?-kérdeztem mosolyogva a szemébe nézve
-Akkor oké-vont vállat.A biztonság kedvéért nyomtam egy puszit az arcára igazolva az előbbi kijelentésem..Erre ő magához fogott hirtelen és megcsókolt túlságosan szenvedélyesen pár másodpercbe telt mire feleszméltem és viszonoztam az érintését és a csókját...















4 megjegyzés:

  1. Imádom!! <3 <3
    Siess a kövivel!!
    Mikorra várható a következő rész?
    Már nagyon várom!
    Imádom a részt és az egész blogot is! <3

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Jaj nagyon jó lett.Már várom a kövit!!!

    VálaszTörlés
  3. Siess a kövivel ♥ Imádom! :3

    VálaszTörlés